A Szemlélek kezdeményezésére indult, óriásplakátokkal és online megjelenésekkel is kísért #pontifex című kampány üzeneteinek célba jutását több médium is segíti.
Óriásplakátok és Citylight poszterek mellett az egyhetes kampány fő felülete az internet, ahol a közösségi média mellett több hírportálon is olvashatnak pápai üzeneteket ezekben a napokban az érdeklődők. Televíziós és rádiós megjelenések is kísérik a kezdeményezést. Háborús agresszió, populizmus, homoszexualitás, médiamanipuláció és az egyház valódi küldetése – ezek képezik a #pontifex kampány gerincét. A Szemlélek felületén április 24. és 28. között külön cikkekben mutatják be Ferenc pápának az öt témát érintő eddigi megszólalásait.
Fotók: media1.hu
Nem túl vidám, de azért izgalmas éven vagyunk túl, minden (ál)szerénységet nélkülözve, kiváló cikkek sokaságán…
A 12 éves, alsóörsi Érdi Ferenc Vince nyerte a pezsgődugó-kilövő versenyt. Kölyökpezsgővel. Sarkunkban az új…
Ádáz ellenségek voltunk, hónapokig háborúztunk. Nagyra becsültem a találékonyságát, az intelligenciáját, a túlélési technológiái elkápráztattak.…
Amíg a december vége a kormányközeli médiában arról szólt, hogy az előnyös adóváltozásoknak köszönhetően mennyivel…
Mi lesz a Veszprémbe tervezett gyermekkórház épületének sorsa? – tette fel az írásbeli kérdést dr.…
Információs rendszer vagy adat megsértése bűntett elkövetésének gyanúja miatt indított nyomozást a Veszprém Megyei Rendőr-főkapitányság…