Közérzet · 2021.07.06.

Az NHKV Zrt. a postán is szolgáltat

Az NHKV Zrt. jelentősen bővítette a hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatban elérhető ügyfélszolgálati irodák körét, így Veszprémben is a lakosság számára közvetlenül elérhető ügyfélpontot nyitott.

A Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. a Díjbeszedő Holding Zrt.-vel, a Magyar Posta Zrt.-vel, valamint az MVM Ügyfélkapcsolati Kft.-vel közösen végzi az egyes ügyfélszolgálati, számlázási, valamint a díjhátralékok beszedésével kapcsolatos feladatokat. A személyesen elérhető ügyfélpontokat az NHKV Zrt.-vel közösen a Magyar Posta Zrt. és az MVM Ügyfélkapcsolati Kft. biztosítja ügyfeleiknek 178 településen.

Az új ügyfélpontokon az NHKV Zrt. megbízásából elsősorban a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási számlázással, pénzügyi rendezéssel és díjhátralék behajtásával kapcsolatos ügyek intézésére van mód. Természetesen a hulladékszállítással (például többlethulladék elszállítása, eseti lomtalanítás, edényzet cseréje vagy mozgatása, stb.) az adatváltozással (szerződéskötéssel, -módosítással, -megszüntetéssel), illetve az egyéb technikai jellegű kérdésekkel kapcsolatos ügyfélszolgálati ügyintézés a megszokott módon, a közszolgáltatón keresztül továbbra is biztosított.


Az országosan elérhető ügyfélszolgálati hálózat révén magasabb szintű fogyasztói elégedettséget szeretnének elérni a bejelentések, panaszok személyes intézése, valamint a hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatos általános tájékoztatásnyújtás területén.

Az ügyfélszolgálat címe és nyitvatartása:

Veszprém, 1. posta, Kossuth utca 19.

Hétfő: 07:00–19:00

Kedd: 08:00–16:00

Csütörtök: 08:00–15:00

Péntek: 08:00–13:00

Fotó: bicske.hu






[fbcomments]