Közösségi média marketingjéért kapott elismerést a VeszprémFest, valamint a diákok és pedagógusok internetbiztonságát és adatvédelmét gyakorlatokkal oktató Közösség médianap rendezvénye a Magyar Marketing Szövetségtől.
A VeszprémFest teljes közösségi média marketingje, Facebook-hirdetéskezelése és Facebookon megjelenő alkalmazásai, illetve a Közösségi médianap közösségi médiafelületeken és online térben történő eseménykommunikációja kapta meg a marketingesekből álló szakmai zsűri egy-egy díját.
Mindkét marketingtevékenységet a veszprémi Klausz Melinda végezte. Klausz Melinda kilenc éve foglalkozik közösségi média marketinggel. A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának marketingvezetőjeként ismerkedett meg a felületek kezelésével. 2009 óta öt, a közösségi média különböző területeit (pl. internetbiztonságot, mérést, konfliktuskezelést) átfogó könyve jelent meg, amelyek a felsőoktatásban ajánlott vagy kötelező irodalmak a témában. Olyan cégek közösségi média tanácsadójaként dolgozik, mint a Centrál Médiacsoport–Nők Lapja Cafe, Fujitsu Klíma, MTD, Vanderlich Egészségcentrum, UFS Group vagy éppen a Tornai Pincészet.