Aláírás mini / Közérzet / Egyéb · 2015.06.20.

Sajnálattal vettük tudomásul…

A minap a postaládámban találtam ezt cédulát, amire most nyilvánosan válaszolok, hiszen – minden bizonnyal – nem én vagyok az egyedüli fogyasztó, aki ilyen kedves levelet kapott a szolgáltatójától.

Tisztelt Szolgáltatónk! 


Sajnálattal vettük tudomásul, hogy elmulasztott bennünket felhívni telefonon, mielőtt kiszállt hozzánk elvégezni a helyszíni kivizsgálást.

Sajnálattal vettük tudomásul, hogy ön szerint természetes lett volna, ha mi délelőtt tízkor – munkaidőben – otthonunkban tartózkodunk, azaz szabadnapot veszünk ki, anélkül, hogy bármilyen sejtésünk lenne arról, hogy ön szíveskedik meglátogatni bennünket helyszíni kivizsgálás céljából.

Sajnálattal vettük tudomásul, hogy elvárja tőlünk: vegyük fel önnel a kapcsolatot, miközben ön a szolgáltatónk, és ön szeretne kérni valamit tőlünk.

Sajnálattal közöljük, hogy nem fogjuk keresni önt, még akkor sem, ha a telefonszámuk helyi tarifával hívható.

 Tisztelettel:

a Fogyasztójuk

 






[fbcomments]