A minap a postaládámban találtam ezt cédulát, amire most nyilvánosan válaszolok, hiszen – minden bizonnyal – nem én vagyok az egyedüli fogyasztó, aki ilyen kedves levelet kapott a szolgáltatójától.
Tisztelt Szolgáltatónk!
Sajnálattal vettük tudomásul, hogy elmulasztott bennünket felhívni telefonon, mielőtt kiszállt hozzánk elvégezni a helyszíni kivizsgálást.
Sajnálattal vettük tudomásul, hogy ön szerint természetes lett volna, ha mi délelőtt tízkor – munkaidőben – otthonunkban tartózkodunk, azaz szabadnapot veszünk ki, anélkül, hogy bármilyen sejtésünk lenne arról, hogy ön szíveskedik meglátogatni bennünket helyszíni kivizsgálás céljából.
Sajnálattal vettük tudomásul, hogy elvárja tőlünk: vegyük fel önnel a kapcsolatot, miközben ön a szolgáltatónk, és ön szeretne kérni valamit tőlünk.
Sajnálattal közöljük, hogy nem fogjuk keresni önt, még akkor sem, ha a telefonszámuk helyi tarifával hívható.
Tisztelettel:
a Fogyasztójuk