Klausz Melinda A közösségi média botránykönyve című könyvének bemutató előadása október 17-én, csütörtökön 17 órakor lesz a Hangvilla kamaratermében. A könyvbemutató kapcsán játékra hívjuk a Veszprém Kukac olvasóit. A szerző két példányt ajánlott fel új könyvéből a legszerencsésebb követőinknek.
Klausz Melinda az előadáson a közösségi média térben megjelenő vállalati, munkahelyi, magánéleti, vis maior, közéleti/politikai konfliktusokkal, a trollokkal, influencerekkel, nyereményjáték-vadászokkal, az Instagram-”fake” beszállítókkal, az általuk okozott konfliktusszituációkkal, valamint megoldásaikkal foglalkozik, és bemutatja az 57 ügynökségi nevezésből a KREATÍV Influ díján a 11 tagú szakmai zsűri arany-díját elhozó, az influencer-támadást együttműködésbe átalakító konfliktuskezelés minden kulisszatitkát. Cégének ez a megoldása olyan kampányokat előzött meg a versenyben, mint például a Pepsi Vloggerőpróba, Mirinda Hide & Seek, az ÁRKÁD Shopping Voice, a Milka Oreo, a Lay’s Mosoly, vagy a Beiersdorf Focistafeleségek újragondolva kampánya. Az előadáson való részvétel ingyenes.
A könyvbe itt lehet belenézni. Az előadásról itt található minden további információ.
[stextbox id=”grey”]
JÁTÉK
Klausz Melinda felajánlott a Veszprém Kukac olvasóinak két példányt a könyvéből. A nyeréshez annyit kell tenniük, hogy a Veszprém Kukac oldalán megírják hozzászólásban, melyik, a sajtóban megjelent, közösségi médiát is érintő konfliktus ragadt meg önökben! A könyv tartalomjegyzékéből puskázhatnak.
[/stextbox]