Életmód · 2021.07.20.

Kampány: kettes típusú cukorbetegség

A Boehringer Ingelheim gyógyszergyár ez év áprilisában indította el a Szívügyünk a diabétesz! kampányt a Magyar Diabetes Társasággal és a Magyar Életmód Orvostani Társasággal a kettes típusú cukorbetegséggel kapcsolatban.

A kezdeményezés célja, hogy tudatosítsa a közönség és az egészségügyi szakemberek körében a kettes típusú cukorbetegség lehetséges szövődményeit, az alacsony vércukorszint (hipoglikémia) tüneteit, valamint a kettes típusú cukorbetegség kezelésének korszerű szemléletét és ennek átültetését a gyakorlatba. A kettes típusú cukorbetegség ugyanis nem pusztán a cukoranyagcsere zavara, hanem komplex, az egész szervezetet érintő elváltozás, ami rontja a betegek életkilátását.

A kampányhoz weboldal is készült. Tartalmának összeállításánál arra törekednek, hogy folyamatosan új és értékes információkat adjanak közre, amelyek amellett, hogy megfelelnek a szakmai elvárásoknak, a széles közönség számára is áttekinthetőek és érthetőek. Kiemelt cél, hogy a weboldal jó minőségű, hiteles háttérinformációt szolgáltasson mindenki számára, aki érdeklődik a téma iránt, legyen szó érintett személyről, hozzátartozóról, egészségügyi szakemberről vagy a témában publikáló újságíróról.

A cikkek, oktatóvideók, tesztek mellett a honlapra nemrégiben felkerült animációs kisfilm a cukorbetegség és az az elleni küzdelem olyan aspektusait mutatja be szemléletesen és közérthetően, amelyek nem kapnak elegendő figyelmet a köztudatban.

Fotó: Getty Images Hungary

Hozzászólások

A hozzászóláshoz kérjük jelentkezzen be először a facebook fiókjába egy másik böngészőlapon!