Közérzet / Kultúra · 2016.11.23.

DEMJÉN – Lázas tevékenység a közösségi oldalakon

A veszprémi Demjén-koncert utórezgései már csak a közösségi oldalakon láthatóak, illetve lennének láthatóak, ha az érdekelt fél lázas munkájával nem törölné a rendezvényről megjelent összes negatív véleményt.

Az előzményekről röviden annyit kell tudni, hogy Demjén Ferenc 70 éves jubileumi koncertsorozatának egyik állomása a Veszprém Arénában volt november 19-én, ám a gyatra hangosítás és a szervezési hiányosságok miatt a csalódott látogatók elégedetlenségüknek hol másutt, mint a közösségi oldalakon adtak hangot.

A helyszín hivatalos Facebook-oldalán a rendezők számára előnytelennek tűnő kommenteket vasárnap délelőtt még szorgos kezek törölték, majd mikor már elviselhetetlen mennyiségűre duzzadt a felháborodott hozzászólások száma, az egész bejegyzést törölték.

Két hozzászólás az alján, amely azért tűnt el, mert nem tetszett az oldal üzemeltetőjének

Két hozzászólás az alján, amely azért tűnt el, mert nem tetszett az oldal üzemeltetőjének

A csalódott rajongók hada ekkor átvándorolt Demjén Ferenc hivatalos Facebook-oldalára, és itt kezdték írogatni nem éppen hízelgő véleményüket. Hozzá kell tennünk, hogy egyik helyen sem a fellépőket bírálták, annál inkább a rendezés hiányosságait és a csapnivaló hangosítást sérelmezték.

A Demjén Ferenc oldalára látogató most ezt láthatja: egyetlen kérdés, negatív hozzászólás nincs. Mintha minden rendben lenne

A Demjén Ferenc oldalára látogató most ezt láthatja: egyetlen kérdés, negatív hozzászólás nincs. Mintha minden rendben lenne

Erre válaszul Demjén Ferenc menedzsmentje – mentendő a helyzetet – vasárnap délelőtt egy közleményben igyekezett elbagatellizálni a történteket,  majd pár órával később ez is szőrén-szálán eltűnt. Harmadnapra, azaz kedden megjelent az újabb közlemény, a menedzsment becsületére szolgáljon, hogy a bocsánatkérés is elhangzik:

„Tisztelt Közönség!

A szombati veszprémi Demjén koncerttel kapcsolatban a zenekar menedzsmentje és a szervezők az alábbiakról tájékoztatják a közvéleményt:

A koncert minőségének kifogásolásával kapcsolatban indított vizsgálat során a következőket állapítottuk meg: A koncert hangpróbáján a hangtechnika kifogástalan állapotban üzemelt. Sajnos a rendszerben a kezdést követően olyan – előre nem látható – probléma keletkezett, melyet a zenekari technikusok és a technikát biztosító cég munkatársainak közös erőfeszítésével sem sikerült orvosolni. Azért, hogy a produkció minősége a lehető legkevésbé sérüljön (és az előadás ne maradjon el), a beállításokon módosítani kellett, ezért valóban előfordulhatott olyan hely az Arénában, ahol kevésbé volt élvezhető az előadás.

A kellemetlenségekért elnézést kérünk!

A beléptetéssel kapcsolatban: A Veszprém Arénának 4 beléptetési pontja van, ezek közül 2-t a belépőjeggyel rendelkezőknek, 1-et az online vásárolt jegyek birtokosainak, 1-et pedig a helyszínen jegyet vásárlóknak tartottunk fent. A bejáratok fölé saját kezűleg ragasztottuk ki a belépéssel kapcsolatos információkat: JEGYKEZELÉS, PÉNZTÁR, TIXA JEGYEK. Ezen kívül a PLT munkatársai, valamint egy biztonsági őr már a kapuk előtt igyekezett a kapuknak megfelelően eligazítani az érkezőket. A kapukat 19.00-kor nyitottuk. Az első rohamnak 19.25-kor lett vége, addig megérkezett a közönség 50%-a. Az online jegyeket két vonalkód leolvasóval olvastuk, egy jegykezelés kb. 5 mp-t vett igénybe. A kialakult sor 15–20 perc alatt ott is elfogyott, az utána érkezőknek már különösebben nem kellett sorban állnia. A belépőket a jegykezelő kollégák és a bejáratnál tartózkodó PLT-s kollégák szintén eligazították. Pontosan az egyszerűség kedvéért egy állóhelyi bejáratot hagytunk nyitva illetve egy helyen lehetett a lelátókra feljutni. Itt szintén őrök segítettek az ültetésben. Ha valakinek ez a fajta beléptetés problémát okozott volna, attól elnézést kérünk, egyébként a helyszínen ezzel kapcsolatban sem kaptunk egyetlen észrevételt sem. Ezúton szeretnénk megköszönni a PLT munkatársainak, a Veszprém Aréna munkatársainak, a biztonsági szolgálatnak a közreműködésüket, végtelenül korrektek és segítőkészek voltak.

Demjén menedzsment és Szervezők”

De mindezektől elvonatkoztatva a kérdés nyitva áll, miszerint ha minden rendben történt és nem volt sem botrány, sem rendkívüli esemény, akkor vajon a Demjén Ferenc Facebook-oldalát üzemeltető adminisztrátor miért törli a veszprémi koncerttel kapcsolatos kérdéseket, miért törli a kritikus hangvételű hozzászólásokat?






[fbcomments]