A veszprémi Demjén-koncert utórezgései már csak a közösségi oldalakon láthatóak, illetve lennének láthatóak, ha az érdekelt fél lázas munkájával nem törölné a rendezvényről megjelent összes negatív véleményt.
Az előzményekről röviden annyit kell tudni, hogy Demjén Ferenc 70 éves jubileumi koncertsorozatának egyik állomása a Veszprém Arénában volt november 19-én, ám a gyatra hangosítás és a szervezési hiányosságok miatt a csalódott látogatók elégedetlenségüknek hol másutt, mint a közösségi oldalakon adtak hangot.
A helyszín hivatalos Facebook-oldalán a rendezők számára előnytelennek tűnő kommenteket vasárnap délelőtt még szorgos kezek törölték, majd mikor már elviselhetetlen mennyiségűre duzzadt a felháborodott hozzászólások száma, az egész bejegyzést törölték.
A csalódott rajongók hada ekkor átvándorolt Demjén Ferenc hivatalos Facebook-oldalára, és itt kezdték írogatni nem éppen hízelgő véleményüket. Hozzá kell tennünk, hogy egyik helyen sem a fellépőket bírálták, annál inkább a rendezés hiányosságait és a csapnivaló hangosítást sérelmezték.
A Demjén Ferenc oldalára látogató most ezt láthatja: egyetlen kérdés, negatív hozzászólás nincs. Mintha minden rendben lenne
Erre válaszul Demjén Ferenc menedzsmentje – mentendő a helyzetet – vasárnap délelőtt egy közleményben igyekezett elbagatellizálni a történteket, majd pár órával később ez is szőrén-szálán eltűnt. Harmadnapra, azaz kedden megjelent az újabb közlemény, a menedzsment becsületére szolgáljon, hogy a bocsánatkérés is elhangzik:
„Tisztelt Közönség!
A szombati veszprémi Demjén koncerttel kapcsolatban a zenekar menedzsmentje és a szervezők az alábbiakról tájékoztatják a közvéleményt:
A koncert minőségének kifogásolásával kapcsolatban indított vizsgálat során a következőket állapítottuk meg: A koncert hangpróbáján a hangtechnika kifogástalan állapotban üzemelt. Sajnos a rendszerben a kezdést követően olyan – előre nem látható – probléma keletkezett, melyet a zenekari technikusok és a technikát biztosító cég munkatársainak közös erőfeszítésével sem sikerült orvosolni. Azért, hogy a produkció minősége a lehető legkevésbé sérüljön (és az előadás ne maradjon el), a beállításokon módosítani kellett, ezért valóban előfordulhatott olyan hely az Arénában, ahol kevésbé volt élvezhető az előadás.
A kellemetlenségekért elnézést kérünk!
A beléptetéssel kapcsolatban: A Veszprém Arénának 4 beléptetési pontja van, ezek közül 2-t a belépőjeggyel rendelkezőknek, 1-et az online vásárolt jegyek birtokosainak, 1-et pedig a helyszínen jegyet vásárlóknak tartottunk fent. A bejáratok fölé saját kezűleg ragasztottuk ki a belépéssel kapcsolatos információkat: JEGYKEZELÉS, PÉNZTÁR, TIXA JEGYEK. Ezen kívül a PLT munkatársai, valamint egy biztonsági őr már a kapuk előtt igyekezett a kapuknak megfelelően eligazítani az érkezőket. A kapukat 19.00-kor nyitottuk. Az első rohamnak 19.25-kor lett vége, addig megérkezett a közönség 50%-a. Az online jegyeket két vonalkód leolvasóval olvastuk, egy jegykezelés kb. 5 mp-t vett igénybe. A kialakult sor 15–20 perc alatt ott is elfogyott, az utána érkezőknek már különösebben nem kellett sorban állnia. A belépőket a jegykezelő kollégák és a bejáratnál tartózkodó PLT-s kollégák szintén eligazították. Pontosan az egyszerűség kedvéért egy állóhelyi bejáratot hagytunk nyitva illetve egy helyen lehetett a lelátókra feljutni. Itt szintén őrök segítettek az ültetésben. Ha valakinek ez a fajta beléptetés problémát okozott volna, attól elnézést kérünk, egyébként a helyszínen ezzel kapcsolatban sem kaptunk egyetlen észrevételt sem. Ezúton szeretnénk megköszönni a PLT munkatársainak, a Veszprém Aréna munkatársainak, a biztonsági szolgálatnak a közreműködésüket, végtelenül korrektek és segítőkészek voltak.
Demjén menedzsment és Szervezők”
De mindezektől elvonatkoztatva a kérdés nyitva áll, miszerint ha minden rendben történt és nem volt sem botrány, sem rendkívüli esemény, akkor vajon a Demjén Ferenc Facebook-oldalát üzemeltető adminisztrátor miért törli a veszprémi koncerttel kapcsolatos kérdéseket, miért törli a kritikus hangvételű hozzászólásokat?