Tegnap megírtuk, hogy több mint egy hete nem sikerül választ kapnunk a V-Busztól a céghez írásban eljuttatott kérdéseinkre, amelyek itt olvashatók. Este fél kilenckor aztán megérkezett amire vártunk, a társaság hivatalos fejléces papírján, pdf formátumban.

Sajnos hiába örültünk, a válaszlevél – kivéve talán a klímaberendezések problémakörét – köszönőviszonyban sincs a kérdéseinkkel. A levelet változtatás nélkül közöljük.

Évtizedes adósságát törlesztette a város a veszprémiek felé, amikor idén januártól saját kézbe vette Veszprém helyi közösségi közlekedésének átszervezését és céljául tűzte ki a szolgáltatási színvonal folyamatos fejlesztését az elérhető legmodernebb eszközök bevezetésével.

A V-Busz több olyan újítást is alkalmazott működésének első évében, amelyeket az utasok rendkívül pozitívan fogadtak.

A teljes városi közlekedési hálózat fejlesztésre került. Az országban elsőként kötött a MÁV-Start Zrt.-vel olyan együttműködési megállapodást, amellyel könnyebben lehet összehangolni a helyijárati buszközlekedést a vasúti közlekedéssel. A MÁV-Start Zrt. folyamatosan szolgáltatja társaságuknak azokat a vonat érkezési adatokat, amelyek folyamatos figyelemmel kísérésével forgalomirányító kollégáink az autóbuszok indulását szükség esetén el tudják tolni az átszállók bevárása érdekében.

A város számos pontján elérhetően és hatékonyan működik a jegy- és bérletértékesítés, amely a nap 24 órájában működő jegyértékesítő automatákkal kiegészülve szolgálja ki utasainkat.

Jelentős mértékben fejlesztettük az utastájékoztatást: megjelent online formában, mobilapplikáció és a Google térkép alkalmazáson belül is elérhető utazástervező megoldásunk és valós-idejű járműkövetést biztosító utastájékoztatási rendszerünk.

Megújult a járműpark is, amelyeknek köszönhetően a komfortérzet is jelentősen javult az utazások során.

A város költségvetési helyzete stabil, a társaság működéséhez szükséges fedezetet képes biztosítani.

A kezdetektől fogva fontos számunkra utazóközönségünk véleménye, aminek figyelembevételével folyamatosan törekszünk arra, hogy növeljük szolgáltatásunk minőségét.

Az autóbuszok GPS eszközein megjelenő adatokat folyamatosan kiértékeljük, és ezek alapján a menetrendeket és menetidőket folyamatosan javítjuk.

Járműveink klímáinak felkészítése a tavasz folyamán kezdődött, ez a munka jelenleg is folyamatosan tart. Az üzemképes állapotot számos külső tényező befolyásolja, ezzel alkalomszerű kellemetlenségeket okozva az utasoknak. Az egyik legnagyobb probléma az, hogy az autóbuszok gyakran megállnak és ajtót nyitnak, így a klíma hatásfoka gyengébb. Üzemszerű működés esetén is a környezet hőmérséklettől kb. 5-7 fokos hőmérséklet különbséget lehet elérni, ennél nagyobb különbséget egészségügyi okokból sem javasolt tartani. A nyári időszakban a sokszor előforduló párásabb fullasztó meleg miatt az emberek hőérzete megváltozik, főleg, ha csak néhány megállóra veszik igénybe a szolgáltatást. Járművezetőink jelzése alapján a nem megfelelően működő klíma berendezéseket soron kívül javíttatjuk, a gázfeltöltés amennyiben szükséges, azonnal biztosított, valamint az autóbuszok klímáinak működését szúrópróbaszerűen is folyamatosan ellenőrizzük. A klímák tisztítása folyamatosan történik, a száraz időjárás okozta szennyező szálló por és egyéb anyagok miatt szükség szerint tisztításra vagy cserére kerülnek a szűrők is. Panasz esetén a hibákat a lehető leghamarabb elhárítjuk.”

Hozzászólások

hozzászólás