Az E.ON személyes ügyfélszolgálatai a járványügyi helyzet enyhülésével összhangban, viszont az ügyfelek és a munkatársak egészségének további védelme mellett fokozatosan nyitnak meg országszerte.

Július 6-ától a vállalat központi ügyfélszolgálati irodái nyitnak ki hétfő, kedd, csütörtök és pénteki napokon 10-től 14 óráig, szerdán pedig 14 és 18 óra között. Azok az ügyfelek, akik mindenképpen személyesen szeretnék ügyüket intézni, június 29-étől ezen az online felületen tudnak előzetesen időpontot kérni maguknak. Erről SMS-ben és e-mail-ben is megerősítő értesítést kapnak.

Az előzetes időpontfoglalással rendelkező ügyfelek egy lefoglalt időpontban egy ügyet tudnak intézni. A foglalás 20 percre szól, ha ennyi idő alatt nem végeznének az üggyel, az E.ON munkatársai a megkezdett ügyfélmegkeresésre a látogatást követően írásban válaszolnak. Az ügyfelek és a munkatársak védelme érdekében a vállalat arra kéri a személyes ügyfélszolgálatot igénybe vevő ügyfeleit, hogy pontosan és egyedül érkezzenek a lefoglalt időpontjukra, az iroda területén viseljenek maszkot vagy szájat és orrot eltakaró kendőt, valamint tartsák be a 1,5 méteres védőtávolságot.

Az E.ON emellett felhívja ügyfelei figyelmét, hogy személyes megjelenés nélkül kényelmesebb, egyszerűbb, gyorsabb és továbbra is biztonságosabb az ügyintézés, amely az E.ON digitális platformjain, azaz a videós ügyfélszolgálaton, telefonon, e-mailben és online is elérhető.

Az E.ON online ügyfélszolgálatán, ezen az oldalon egyszeri regisztrációt követően az alábbi ügyek teljes körűen intézhetők:

mérőállás diktálás,

számla- és egyenlegmegtekintés,

számlabefizetés,

e-számlára váltás,

értesítés tervezett üzemszünetekről.

Az E.ON arra kéri ügyfeleit, hogy az alábbi ügyek intézésére, ha megtehetik, továbbra is a cég digitális csatornáit válasszák:

mérőállás rögzítése,

előrefizetős mérő feltöltése,

számlamásolat és csekk kérése.

Az előrefizetős mérők feltöltésére nemcsak a digitális csatornákon, hanem az országban számos helyen, például újságárusoknál, élelmiszerboltokban is van lehetőségük az ügyfeleknek, a pontos helyszínek ezen az oldalon településre bontva megtalálhatók.

Az E.ON személyes ügyfélszolgálati irodáinak újranyitásáról minden információ megtalálható ezen a weboldalon.

Az ügyfélszolgálatok megnyitása mellett az érintett ügyfelek tájékoztatását követően az E.ON számlatartozási és követeléskezelési folyamatai is újraindulnak.

Hozzászólások

hozzászólás